Home » Jaarverslag 2020

Jaarverslag 2020

Inleiding
2020 is het jaar dat de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat de corona epidemie uitbrak. Het is niet verwonderlijk dat deze extreme omstandigheden ook impact hebben op de activiteiten van ByRocco Foundation. Net voor het uitbreken van de pandemie, in januari 2020, hebben we gelukkig wel een aantal belangrijke activiteiten zelf kunnen uitvoeren.

• Project weeshuis Marrakech
  • Project opvanghuis Marrakech
  • Project weeshuis Nador
  • Project opvanghuis Nador

Door de omstandigheden was het niet mogelijk om de resterende projecten op dezelfde manier te organiseren als de voorgaande jaren. Maar in elk probleem zit ook de oplossing. Dankzij het netwerk dat we in de afgelopen jaren hebben opgebouwd was het mogelijk om op afstand en op een andere manier onze projecten met succes af te ronden.

• Project 3 kleine waterputten opgeleverd
  • Project 2 grote waterputten opgeleverd
  • Start Project ByRocco olijfgaard
  • Start inzameling project ByRocco Foundation school

In dit verslag zullen we ingaan op de aantallen en afgeronde projecten. Een belangrijke positieve verandering dit jaar is dat we nu hulp krijgen van vaste vrijwilligers. Deze ontwikkeling maakt dat we er nog meer vertrouwen in hebben dat we met een vrijwilligersorganisatie een belangrijk verschil kunnen maken.

Alles bij elkaar ondanks de moeilijke omstandigheden voor heel veel mensen duurzame lichtpuntjes die het bestuur en iedereen die betrokken is bij ByRocco Foundation veel energie en moed geven voor wat komen gaat.

Wafae Mansuri & Fadua Mansuri

Oprichters ByRocco Foundation

Financiën: Jaar 2020

Bij het opstellen van dit document is in goed overleg tussen de bestuurders een overzicht gemaakt van de inkomsten en uitgaven van de stichting voor het jaar 2020. Deze worden hieronder weergeven.

InkomstenProjecten Uitgaven
Donaties & Overige € 7.237,38 Weeshuis Marrakech € 2.000,09
Opvanghuis Marrakech € 1.000,00
Weeshuis Nador € 1.808,00